Direktlänk till inlägg 1 november 2013

vad jag har tänk att lägga upp

Av Pontus Wessman - 1 november 2013 12:07

hej!


på bloggen har jag då tänk mig att lägga upp bilder på mat och skriva om det, och det är bara den maten som har gjorts på skolan och inte i hemmet, eller iaf inte vanlig mat utan lite finare mat som man äter på en restaurang. det kommer oxå komma bilder på hur jag ser ut i kock och serveringskläder m.m det kan komma en bild på hela min klass sen lite senare.   

bilden som jag lägger upp är något av det vi har gjort (jag vet inte vad det är för något på bilden). jag kommer ihåg den dagen, jag kockade broccoli och blomkål och det bev gott :) 


ha det så bra :) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pontus Wessman - 13 november 2013 15:11

hej bloggen    Idag Onsdag 13/11 har jag laga lövbiff med bea och friterad pommes. I måndags så bankade vi köttet och gjorde en äpple paj med vaniljsås  mm vad gott det var.   jag är ledsen att jag inte har någon bild :( glömmer för att jag ä...

Av Pontus Wessman - 22 oktober 2013 19:27

Hej mitt namn är Pontus :)   jag vet inte riktigt vad man ska skriva på första inlägget med jag får la försöka göra något.  Jag är 17 år och bor i Skövde. jag går på Kavelbro gymnasiet och utbildar mig till kock/servitör. på bloggen kommer jag ...

Presentation


Hej!

Mitt namn är Pontus och jag är ny här :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards